miercuri, 23 aprilie 2008

OLDline HOTline


fading into grey
Originally uploaded by
varona
Miercurea s-a dovedit pana acum a fi pentru mine o zi excelenta!
Nu de putine ori mi-au mers perfect treburi care in alte zile s-ar fi impotmolit de la prima pedala.
N-aveam chef de stat in birou, si-mi leganam plictiseala in hamacul internetului, cand a aparut un drum de facut, cu niste acte.
Aveam si eu "cateva" treburi personale de rezolvat, dar n-avusesem timp de ele.
Dupa asa drumuri, acum STIU ca in iad am fost informati gresiti cum ca ar arde un FOC etern.
Va spun eu: BATE VANTU'!!!

Am revenit apoi, dupa o bicicleala pe cinste, cu vantul umflandu-mi panzele velo-aripilor, pentru a continua ziua.
Sun la Casa de Pensii pentru ceva informatii:
-Buna ziua!;
-Buna ziua!
-Casa de Pensii?
-Da!
-Am si eu nevoie de niste informatii privind actele necesare pentru solicitarea formularului E-106 si as dori sa vorbesc cu cineva care se ocupa cu asa ceva.
-Aaaa, pai nu la noi...
-Nu la dumneavoastra?
-Nu, nu la noi!
-Dar stiti cumva unde?
-Nuuu! Noi suntem linia pensionarului!
-Bine, multumesc atunci, ma mai informez. La revedere!
-Cu multa placere! La revedere!

Cum ar veni adica Hotline...
Oldline Hotline!



(p.s.) cu de la Oita citire :P

Niciun comentariu: