miercuri, 2 aprilie 2008

Sfaturi?
De la mine?
Mai rar!
Dar fie!
Zic, mai rar, pentru ca in general nu prea regret deciziile pe care le iau si oricum, chiar cand le iau pe cele presupus gresite, rezultatul lor este unul care imi face placere, poate si prin simplul fapt ca evoluez. Pentru mine o experienta negativa poate si ea fi incantatoare, asadar, n-am sa abat pe cineva de la drum daca se indreapta intr-o astfel de directie.
Dar toate cele de mai sus sunt mult prea profunde daca ma gandesc in ce consta de fapt sfatul meu.
In ce priveste igiena corporala, pentru mine o necesitate o reprezinta doar dusul.
Baia, in schimb, este mai mult o idée. E natural, asadar, sa ma GANDESC intai la ea, inainte de a intreprinde ceva in aceasta directie, si anume urmarirea unor chestiuni practice cum ar fi verificarea temperaturii apei.
Nu, nu e vorba de umplerea cazii inainte de a intra, cel mai probabil (asa i se intampla numai lui tata, care de lene sa astepte, ne ruga sa ii umplem cada inainte de a ajunge in baie, iar apoi se frigea in apa nepotrivita corespunzator, tot din aceeasi lene, de data asta a oricarei dintre executante) cu apa fierbinte.
Nu, la mine-i totul mult mai simlpu.
Ca sa nu uit sa bag la spalat hainele asudate si prafuite de peste zi, in excursia semisinucigasa cu bicicleta, le-am aruncat in cos inainte de a intra in baie.
Mi-am acordat timp inainte de a intra in cada, sa ma spal pe dinti.
Dupa cum e lesne de inteles, acum stau sa se umple cada cu apa, incercand sa nu inghet, caci e cam racoare zilele astea.
SFAT, deci! Dati drumul la apa in momentul in care va trece prin cap ideea de baie, pentru a va asigura ca apa calda are timp sa calatoreasca pana la etajul dorit, in cazul meu 7.

Niciun comentariu: