joi, 19 februarie 2009

HATE

Imi urasc paharul preferat!

Pentru prima oara am iesit cu bicicleta pentru ca mi-am dorit ca intalnirea programata sa dureze pana dupa ora ultimului mijloc de transport.
Pentru ca era ieftina!
Majoritatea timpului imi doresc sa merg cu bicicleta. S-a intamplat la fel si in seara asta. Doar ca sambata asta, chiar pe drum spre munte, am racit destul de rau. Mi-e rau si n-am chef de nimic atunci cand sunt racita, asa ca incerc pe cat posibil sa evit astfel de stari de agregare.
In lumina acestor ultime evenimente, care m-au impiedicat chiar sa ma bucur de iesirea la munte asa cum m-as fi asteptat, decisesem sa stau departe de bicicleta, macar cateva zile.
Totusi, aveam in buzunar doar bani cat pentru un ceai.
Asa ca am luat bicicleta. Era mai ieftina!
Ar fi fost ok, probabil, daca dupa ce am condus domnisoara la mijlocul ei de transport as fi revenit acasa.
Dar cum nu mai pusesem de mult picioarele pe pedale, m-a furat la o plimbare.
Nu-s decat cateva grade sub minus, iar tinuta mea era de zi...
Sa spunem ca am cam inghetat.
Acum imi clantane dintii, curge nasul si incerc sa uit de tremuratul mainilor.
Mi-am facut un fervex, incercand sa previn avansarea racelii si sa ma si incalzesc.
Yeah, right!
Mi-am facut fervexul in paharul pe care l-am primit cadou si-mi place foarte mult.
E un pahar frumos si foarte practic. Cu pereti dublii, cu aer intre ei, sa nu te friga...
Eh, am incercat si eu sa ma incalzesc cu fervexul cald in maini...
Mda, isi face treaba izolatia...
Il urasc!!!
Asa ca mi-am facut un ceai, pe langa fervex, sa imi pot incalzi mainile cu cana :)

Niciun comentariu: