marți, 11 decembrie 2007

Apa Vietii

M-am pregatit si eu in sfarsit pentru “Zambetul de Craciun”, cadourile “prin rotatie”, si anume in ultima seara si din pacate doar cu planul B, care nu exista initial, dar l-am inventat la fata locului.
E LICHID!
Uitasem de el, pana m-am urcat in troleu, m-am asezat pe scaun si mi-am pus frumos rucsacul pe genunchi.
Ni mi-a fost prea bine ieri, asa ca dupa masa de pranz n-am mai adaugat nici un supliment, iar bietul meu stomac era “cam” ametit de foame.
Imi place sa ofer cadouri si eram foarte multumita ca am reusit sa gasesc ceva inainte de chiar ultimul moment.
La primele zgaltaituri ale troleului am auzit (printre melodii), sau mai bine zis am simtit vibratia transmisa de pretiosul lichid.
M-am simtit mai implinita decat daca m-as fi bucurat in prealabil de o masa copioasa!

Niciun comentariu: