marți, 11 decembrie 2007

Parinti hermafroditi


Am fost crescuta de parinti hermafroditi!
Psihic.
Sau mai degraba am primit o educatie hermafrodita!
Un tata care si-a dorit baieti, iar dupa trei incercari nereusite; dar care, fara falsa modestie, au esuat in trei femei extraordinare (daca nu prin ceea ce sunt, macar prin legatura dintre ele); s-a multumit cu ce-a primit, sau poate n-a stiut mai bine.
Am fost crescuta ca un baietoi. De fapt, am fost crescuta ca un copil, de orice sex ar fi el, care este in stare sa tina piept oricarui adversar si capabil sa puna la punct pe oricine i se punea contra fara sa aiba dreptatea de partea-i.
Simt lipsa barbatilor din viata familiei mele ca pe un handicap. Pentru ca nu-i cunosc, nu le cunosc nevoile si nu stiu cum sa le fiu… femeie, si nu partener sau adversar. Si inca unul redutabil, caci nu m-a invatat nimeni sa fiu slaba.
Am cazut, DA, de multe ori. M-am impiedicat si m-am adunat apoi de pe jos, dar tocmai asa am aflat ca e important sa cunosti pamantul pe care calci, si cum poti face asta cel mai bine daca nu lipindu-ti fata de el? Inhalandu-i emanatiile care nu ajung mai sus de nivelul talpilor. Si mie imi mai TREBUIE si sa stiu cat poate duce, si care-s zonele unde-i mai bine sa merg taras. Si mai ales sa-i cunosc nisipurile miscatoare.
Asta doar pentru cand calc pe el, si nu plutesc prin nori, cum nu de putine ori mi s-a intamplat de cand ma stiu.
Singurul bunic pe care l-am cunoscut a fost sotul surorii bunicii, un om cu deprinderea bauturii, dar din cuvantul caruia sotia lui n-a iesit niciodata. Pentru ca avea intotdeauna dreptate? Nici pe departe! Nu! Pentru ca asa a fost crescuta.
Bunica a fost de cand o stiu singura, iar daca am invatat ceva de la ea, desi eram inca un copil cand am parasit casa copilariei fericite de la tara pentru apartamentul scolar, asta a fost sa nu depind niciodata prea mult de nimeni.
Am aflat cum sa fiu baiat doar de la tata (prea putin, caci am crescut la tara, la bunica) si de la cei din jur. Cei care stiu ca daca nu iei singur ce consideri ca ti se cuvine, n-o sa-ti puna nimeni in gura.
N-am invatat, ca sora bunicii, ca daca fac de mancare si ingrijesc casa, tot restul e adus de barbat in casa. Restul, fie el buna stare, liniste si pace sau un vulcan activ.

Niciun comentariu: