luni, 15 octombrie 2007

luni. lunea asta


6th floor nude
Originally uploaded by
Andrew Shapter
cinspe’a zecea
luni!

Am facut o baie fierbinte inainte de miezul zilei, care sa-mi deschida toti porii si sa pot RESPIRA.
E-adevarat ca mi-am pregatit si un pahar de vin, care sa ma ameteasca, dar sa-mi fiarba sangele.
Nu-mi dau seama daca nu mai am aer in jur sau nu mai stiu eu cum sa respir.
N-am stiut de la inceput ca aveam nevoie de baia asta doar ca sa respir.
Vroiam sa-mi parfumez trupul cu lucruri straine, pentru a simti ceea ce vroia el sa emane.
Simt pielea cum deschide mii de guri lacome, care incearca sa inghita aerul din jur.
Imi vine sa deschid geamul si sa las aerul rece sa ma invaluie, sa-l simt pana in oase cum imi patrunde intreaga fiinta.
Chiar cu riscul de a nu-l lasa sa mai gaseasca iesirea, sa ramana mereu acolo si sa ma inbolnaveasca.
Imi ies aburi din trup daca pasesc afara si DA, il simt cum ma invaluie.
Dar balconul nu mi-e de-ajuns, asa ca ma parfumez asa cum vroiam la inceput si ies pe usa, pentru a respira oamenii, nu doar aer.

Niciun comentariu: