luni, 5 noiembrie 2007

ma TIN bine :))))

Am primit azi (zic asta acum pentru ca oricum am imbatranit si nu mai tin minte altele, mai indepartate), cel mai tampit compliment (sau eu asta cred c-a vrut sa fie) de la colegul de birou.

Am ajuns inaintea tuturor la birou, si cum de ceva timp am si cheie, n-am mai stat la cantina, la un ceai sau altceva.
Am facut in schimb, curat prin birou, am maturat pe jos, sters birourile, facut ceaiul (oricum numai eu il beau. De-ala bun, nu amaraciuni la plic) si aveam o stare de spirit foarte buna, pentru ca (realizez asta in fiecare luni dimineata) imi plac diminetile de luni.
Colegul meu de birou (care in afara de faptul ca nu asculta rock si are cu doar 3-4 ani mai putin decat mine, poarta pe mana o bratara cu pietre pe care sunt pictate icoane. NO comment!) a ajuns urmatorul, si pentru ca eram eu pe-aici, proaspata ca o zambilica si harnicuta ca o albinuta, ma intreaba de-odata daca fac sport?!
Nu!
De ce?
Bine, nu sport in toata splendoarea cuvantului, ci doar agitatia mea preabinecunoscuta si faptul ca de cand merg mai rar la dans am decis sa urc numai pe scari cele 7 etaje pana acasa. In fiecare zi incerc sa numar treptele, dar mereu imi amintesc de asta prea tarziu ca sa pot tine sirul. Sambata, cu gandul la vinurile portugheze din magazinul de la Morarilor, era sa merg mai sus, la 8, tot numarand :P.
Raspunsul lui: "pentru ca vad ca TE TII DESTUL DE BINE! (capslock adaugat de mine)
Ma TIN?
:))))))))))))))))
Adicatelea am atatia ani incat ar fi justificat sa arat ca ale mele colege mai in etate (si cu 1-2 nasteri, care dupa parerea mea oricum nu justifica iesirea din forma, la activ).... ???
M-a amuzat teribil!
Nu i-am mai spus, ca iar imi spunea ca el e mai conservator :))

Oricum, sa stea linistit, cu toata alergatura mea pe scari, daca mananc in fiecare zi mancare gatita la pranz... i'll catch up :))))
Sa ma mai trimita astia in delegatii, sa mor de foame pe drum!
E-adevarat ca pica de pe mine pantalonii, dar asta in speta pentru ca imi plac pantalonii largi, iar la ultimii nu m-am invrednicit sa-mi iau curea :D
Zici ca-s fix ai fratelui mai mare, de-ar mai avea loc pe langa mine si sora mai mica :))


Niciun comentariu: